6.17.2011

DIMITRIS GIANNETOS-EXCLUSIVE :D



Κ.Γιαννέτο υπάρχει η άποψη πως οι άνθρωποι οι οποίοι διαθέτουν καλλιτεχνική φύση εκφράζονται μέσα από πολλές μορφές τέχνης. Εσείς εξωτερικεύεται την καλλιτεχνική σας διάθεση μέσα από την τέχνη του make up, υπάρχει η πιθανότητα να σας δούμε και σε κάτι άλλο?
- Όχι με καλύπτει πάρα πολύ ο τομέας μου.
Με εμπνέει αδιάκοπα, μαθαίνω συνέχεια, είναι ένα επάγγελμα που ποτέ δεν στερεύει! Είναι κάτι που μου αρέσει πολύ και που πάντα αγαπούσα!
Να φανταστώ οπότε πως το επάγγελμά σας ήταν και το μεγάλο σας όνειρο από παλιά. Νοιώθετε πλήρης από αυτήν την επιλογή σας?
-Ναι, φυσικά! Για αυτό δεν το βλέπω σαν δουλειά…για εμένα είναι σαν να πηγαίνω σε μια φίλη μου για να την κάνω πιο όμορφη και να περάσουμε καλά τις ώρες που είμαστε μαζί.
Θα συμβουλεύατε τους νέους ανθρώπους να ακολουθούν τα όνειρά τους?
-Φυσικά, να κάνουν ό,τι ονειρεύονται να μην σκεφτούν ούτε ταμπού ούτε τον κόσμο παρά μόνο να το συζητήσουν με την οικογένειά τους.
Πάντα πρέπει να υπερτερεί αυτό που λέει η καρδιά μας, είναι το πιο σημαντικό.
Έχετε ανασφάλειες?
-Όλοι οι καλλιτέχνες έχουν ανασφάλειες και φυσικά έχω! Στη δουλειά μου είμαι τελειομανής!






Γνωρίζω πως συνεργάζεστε με πολλά περιοδικά μόδας αλλά και με πολλές τηλεοπτικές εκπομπές. Τι προτιμάτε, ένα editorial ή τηλεοπτικό make up?
-Το καθένα έχει την χάρη του. Προτιμώ τις φωτογραφίσεις χωρίς αυτό να σημαίνει πως σνομπάρω ή αντιμετωπίζω με λιγότερη λαχτάρα την συνεργασία με μια τηλεοπτική παραγωγή.
Ποιο είναι το ζητούμενο στις συνεργασίες σας?
- Θέλω απλά να συνεργάζομαι με ανθρώπους με τους οποίους να έχω χημεία, να ταιριάζουμε, να περνάω καλά! Δεν θέλω να κάνω κάτι καταναγκαστικά, επιλέγω στη ζωή μου να μην υπάρχουν πράγματα που δεν με κάνουν χαρούμενο!






Από τις συνεργασίες σας υπάρχει κάποια που να ξεχωρίζετε?
- Όλες είναι σημαντικές για εμένα, η κάθε μια είναι μοναδική και έχει την προσωπικότητά της. Θα ξεκινήσω με την Αποστολία Ζώη η οποία είναι πια οικογένειά μου. Αυτή με ανακάλυψε και με έβαλε στα πράγματα. Έπειτα ήρθε η Μαριέττα Χρουσαλά μέσω της οποίας μπήκα στον τηλεοπτικό χώρο. Με εμπιστεύτηκε σε μια πολύ πρώιμη φάση της καριέρας μου χωρίς να έχω την εμπειρία ή και τις γνώσεις που είχαν άλλοι συνάδελφοι και της χρωστάω πολλά για αυτό!
Αμέσως μετά ήρθε η Φαιή Σκορδά με την οποία τόσα χρόνια βαδίζουμε μαζί, την σέβομαι και την εκτιμώ απεριόριστα! Δεν θα μπορούσα να παραλείψω την Καλομοίρα, μαζί περάσαμε έντονες στιγμές την περίοδο της Eurovision! Η «γυαλάδα» που βάζαμε στα ζυγωματικά της έγινε το trend-mark μας!
Και φυσικά η Δέσποινα (Βανδή) με την οποία έχουμε χτίσει μια δυνατή σχέση. Είναι η απόλυτη σταρ και πραγματικά είναι μεγάλη τιμή η συνεργασία μαζί της. Η Δέσποινα έχει δοκιμάσει τα πάντα, έχει κάνει τα πάντα και δεν το κρύβω είχα άγχος στην αρχή, έλεγα «Πού πας? Να αποδείξεις τι και σε ποιόν?» Όμως η Δέσποινα είναι τόσο προσγειωμένη και μου έδωσε χώρο να κάνω πράγματα! Είναι πάντα ανοιχτή σε νέες προτάσεις και φυσικά έχει την εμπειρία να κρίνει τι της ταιριάζει και σέβεται πάντα τους συνεργάτες της.




Τον περασμένο Μάρτιο η L’Oreal Paris ανακοίνωσε την συνεργασία σας και σας έχρησε επίσημο make up artist & hair stylist. Πώς νιώσατε? Ήταν μια επιβράβευση για εσάς?
- Ουσιαστικά μου κάλυψε σε μεγάλο βαθμό τις ανασφάλειες που προανέφερα. Όταν μια τόσο μεγάλη εταιρία αναγνωρίζει την αξία σου αυτό κάτι σημαίνει. Είναι τεράστια ή τιμή και ή χαρά μου για αυτή τη συνεργασία με την no1 εταιρία σε πωλήσεις στον κόσμο!
Υπάρχουν κάποια tips ομορφιάς ή κάποια τάση για τον χειμώνα που έρχεται, να μας προτείνετε?
- Οι αρχαίοι λέγανε «Παν μέτρων άριστον», δεν χρειάζεται να φορτώνουμε την εμφάνισή μας , όλα με μέτρο! Είναι σημαντικό να αναδεικνύουμε το πρόσωπο, την ομορφιά. Μια συμβουλή είναι να μην φοράμε βαριά βάση, ας αφήνουμε τους πόρους να φανούν, το δέρμα να αναπνέει! Να πούμε ναι στις φυσικές αποχρώσεις, στο κεραμιδί και γενικά σε ό,τι περιέχει κόκκινο στα μάτια ή στα χείλη. Ακόμα και στα μαλλιά να τολμήσουμε πιο χάλκινες αποχρώσεις…Το κόκκινο επικρατεί τόσο στο make up όσο και στα μαλλιά!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον κ.Γιαννέτο για τον χρόνο που μου αφιέρωσε! Ήταν μια εξαιρετική συνομιλία!
Ελπίζω να σας άρεσε dear readers:D
Σε λίγο ακολουθεί αποκλειστική συνέντευξη με την top stylist Αλεξάνδρα Κατσα'ίτη!!

kisses,
Civil.A :D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου