12.19.2010

Dear Santa.....:)

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
Κάθομαι στον καναπέ μου και χαζεύω το χριστουγεννιάτικο δέντρο, ψηλό, στολισμένο(με περσινά στολίδια τα οποία πολύ θα ήθελα να ξεφορτωθώ μιας και τα αγόρασα πάνω σε ένα άτυχο καταναλωτικό ξέσπασμα) ,τρεις σειρές φωτάκια (που πλέον θα πρέπει να σκέφτομαι πριν τα ανάψω) και έναν άγγελο στην κορυφή για τον οποίο ακόμα δεν κάνω άσχημες σκέψεις ευτυχώς.
Στην ζεστασιά του καναπέ μου σκέφτομαι την κόκκινη φορεσιά σου, από πλούσιο βελούδο με μια τεράστια μαύρη ζώνη και ένα ζευγάρι αρβύλες …καθόλου άσχημα για Άγιο…στα μάτια κάθε ένδοξης fashionista σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς (των ισχνών αγελάδων και χαμόγελων), η ενδυμασία σου φαντάζει πολυτελής και αγγίζει ίσως τα όρια της υψηλής ραπτικής... Είσαι τυχερός που δεν θα χρειαστεί να απαρνηθείς την πληθωρική φύση σου, θα διατηρήσεις την υπέρκομψη σιλουέτα σου τρώγοντας εκατομμύρια μπισκότα σε ένα βράδυ και πίνοντας τόνους γάλα…είσαι επίσης τυχερός γιατί το όχημά σου δεν έχει άλογα άρα δεν λογαριάζετε για όχημα. Στις μέρες μας θέλω να ξέρεις πως όσο περισσότερα τα άλογα τόσο περισσότερα τα έξοδα…Το σπίτι σου κάπου στον Βόριο πόλο φαντάζει παγωμένο στο νου μου αλλά πιστεύω πως κάτι θα έχεις βρει και θα έχεις λύσει αυτό το μικρό προβληματάκι…Λογικά θα καις τα χιλιάδες γράμματα των μικρών σου φίλων…Όσο για την πιστή σου σύντροφο φαντάζομαι δεν θα είναι πολυέξοδη…άλλωστε στο size28 όπου ανήκει , o Balenciaga , ο Dior δεν βγάζoυν ρούχα όποτε δεν θα μπαίνει στον πειρασμό για σπατάλες .Με τόσο κρύο στον τόπο σας προφανώς και δεν θα χρειάζεται δωδεκάποντα γοβάκια ή μποτίνια για να στριμώξει τα τροφαντά της ποδαράκια αφού θα κυκλοφορεί συνέχεια με flat μπότες φτιαγμένες από το τομάρι κανενός ταράνδου. Οπότε αγαπημένε μου Άγιε αν με ρωτούσε σήμερα η γιαγιά μου τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω ,πολύ πριν μου ΄΄επιβάλλουν΄΄ κάτι συγκεκριμένο(καθηγήτρια,δικηγόρος,γιατρός ή απλά δημόσιος υπάλληλος) , θα της έλεγα Άγιος Βασίλης. Θα δούλευα μια μέρα και θα καθόμουν364, θα έβαζα τα καλικαντζαράκια να δουλεύουν χωρίς ένσημα και θα έπαιρνα ποσοστά από όλα τα κουκλάκια που θα είχαν πάνω τους την μούρη μου, τις ταινίες με την ιστορία μου, τα τραγούδια με το όνομά μου και μια μέρα θα άρπαζα όλα τα παιχνίδια και θα τα πουλούσα οπότε με την μπάζα που θα έκανα θα μετοικούσα στην Καραϊβική και ούτε γάτα ούτε ζημιά…άλλωστε σε αυτόν τον τόπο ποτέ και για τίποτα δεν ανοίγει ρουθούνι.
Καλά Χριστούγεννα και μια ακόμα πιο καλή πρωτοχρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου