3.14.2011

I LOVE BALLOONS!!:)



foto by Tim Walker



foto by Tim Walker for Dior


foto taken from the movie "up"


foto taken from national geographic


Απ' όταν ήμουν πιτσιρίκι ακόμα τρελαινόμουν για τα μπαλόνια(από τις αγαπημένες μου ταινίες είναι το "up" με συγκινεί αφάνταστα). Δεν ξέρω τι είναι αυτό που ασκεί μέχρι σήμερα τέτοια έλξη πάνω μου...τα χρώματα ίσως ή μπορεί η ιδιότητά τους να ίπτανται..γενικότερα έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια σε ό,τι πετάει,αιωρείται,γυαλίζει και έχει χρώμα...ίσως έτσι αν εξηγείται και η αγάπη μου για τα αστέρια.
Θυμάμαι ότι με εκνεύριζε η εκδοχή του "στέρεου σώματος που αιωρείται λόγω έλλειψης βαρύτητας" και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο...προτιμώ την εκδοχή "μικρά μπαλόνια που πετάνε και γυαλίζουν το βράδυ στον ουρανό":):):)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου