9.14.2011

how much love can you handle?

Καταρχήν να ζητήσω μια τεράστια συγνώμη για την υπερ-τεράστια αποχή μου :)Το καλοκαίρι μου πήρε το μυαλό εντελώς και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν η αιώρα μου που δεν κατάφερα φέτος να στήσω πουθενά... :( ελπίζω τον επόμενο χρόνο να κατευθυνθώ προς την υπέροχη Λευκάδα και αν είμαι τυχερή να "ναυαγήσω " εκεί...
Αλλά ας σταθώ λίγο στο πρόσφατο καλοκαιράκι που δεν ήταν τίποτα σπουδαίο αλλά σίγουρα ήταν ιδιαίτερο... :)Ένα καλοκαίρι γεμάτο μεγάλες αλλαγές,μεγάλες αποφάσεις,μεγάλες ανακαλύψεις..μπορώ με σιγουριά να πω πως στα 24 μου χρόνια με μεγάλο κόπο ενηλικιώθηκα:)Αυτές οι 3 λέξεις που χρησιμοποίησα δεν είναι τυχαίες,συμβολίζουν για εμένα τους τελευταίους μήνες...με λίγα λόγια....
Αλλαγές:μετακόμισα
Αποφάσεις:αποχωρισμός-αλλάγη επαγγελματικού προσανατολισμού
Ανακαλύψεις:ο εαυτός μου,τα όρια μου & η αγάπη σε κάθε μορφή...
Θα επικεντρωθώ στο τελευταίο,την αγάπη.
Επιτέλους κατάλαβα πως για εμένα όλα έχουν να κάνουν με αυτό το τρομερό συναίσθημα και το χαρακτηρίζω ως τρομερό γιατί υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν το αντέχουν τρομάζουν και τρέχουν στην αντίθετη κατεύθυνση...
Όπως και να έχει συνεχίζω,η αγάπη πρέπει να μας πλημμυρίζει σε κάθε βήμα σε κάθε σκέψη...αγάπη για εμάς και για τον περίγυρό μας,αγάπη για την δουλειά μας και τα θέλω μας,αγάπη για τα όνειρά μας...αγάπη για αυτούς που δεν ξέρουμε,αγάπη για αυτούς που δεν την θέλουν,αγάπη για αυτούς που κρύβονται,αγάπη για αυτούς που φοβούνται....Αν δεν αγαπάς την ζωή σου,τους πόθους σου,το περιβάλλον που ζεις,τις επιλογές σου σωστές&μη δεν θα φτάσεις πουθενά...θα είσαι άδειος άνθρωπος...το μόνο αναπάντητο ερώτημά μου είναι το εξής...:Πόση αγάπη μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος,μια κατάσταση,ένα όνειρο...ώστε να μην πνιγεί,να μην τρομάξει,να μην ξεθωριάσει?
just some thoughts....
kisses for a good night and always remember love is the answer.... :D:D:D
Civil.A

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου